Klacht: Retour onterecht geweigerd

op 01 augustus 2017 over Afslankringen.nl in de categorie Gezondheidswinkels

Mocht de pillen 30 dagen proberen, en achteraf betalen met Billink. Ipv na 30 dagen een betalingsverzoek te ontvangen, kwam deze al na 2 weken. Toen dus ook maar, na 2 weken al dus, aangetekend retour gestuurd, maar het geheel werd zonder opgaaf van reden weer naar me teruggestuurd. Via Billink inmiddels begrepen omdat de verpakking geopend was… Hoe wil je pillen uitproberen zonder het potje te openen? Als je belt, tegen hoge kosten, blijf je de 2e wachtende in de rij (nu al 2 x na 20 tot 30 minuten wachten!!!), en op mail niet eens een reactie. Na juridisch advies werd ik gewezen op artikel 7, lid 1 van hun EIGEN voorwaarden, waarin duidelijk staat dat dit dus WEL mag.

Wanneer mijn bestelling wordt afgemeld bij Billink, ik mijn kosten voor het bellen EN het achteraf zinloos aangetekend retour sturen vergoed krijg, en een schriftelijk excuus ontvang voor de onbeschofte wijze van zaken doen, het zonder opgaaf van reden retour sturen van mijn eigen brief en potje, het onbereikbaar zijn, en het niet reageren op mijn mails.

Dat gaat vast niet allemaal gebeuren, dus dan minimaal die eerste maar.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Afslankringen.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Afslankringen.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RvMilt