Klacht: retour aankopen zonder kassabon

op 16 september 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Kocht de verkeerde type motorolie. Toen ik daarachter kwam wilde ik deze meteen inruilen. Helaas had ik geen idee wat ik met mijn kassabon had gedaan. Om een lang verhaal kort te maken, er werd mij verteld door de manager en de landelijke klantenservice dat aankopen niet ingenomen werden zonder kassabon. Of nou de aankopen aantoonbaar (getuigen: de kassière en camerabeelden) gekocht zijn of niet. Jammer want ik ging gemiddeld 15 keer maand naar jullie winkels met een gemiddelde bestedingsbedrag van 20 eur. Voor een bedrag van 12 eur verliest Action een vaste klant

Dat het beleid aangepast wordt. En dat ze hun wettelijke verplichtingen na komen

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

6 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door esylenna