Klacht: retour

op 01 september 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Als er hier in huis iets aangeschaft moet worden , ga ik al jaren naar Action vriezenveen terwijl ik in Almelo woon.Van huis tot tuin en de Pinky producten voor mijn hond.Kortom een tevreden klant. Nu ben ik bezig met de renovatie van mijn badkamer. Ik kocht verf, voegenwit enz.Ik zag ook een wc bril a13.95. Aan de kassa vertelde het dat het even kon duren voor ik die kon passen, wat volgens Anita (naam op bon)geen probleem was.Afgelopen vrijdag bleek wc pot kapot.Die is vandaag geinstaleerd en werd compleet geleverd met bril. Vandaag ging ik naar action met bon en bril. Ik heb aan bedrijfsleidster uitgelegd wat er aan de hand was. Zij vertelde me direct dat van retour geen sprake kon zijn omdat ik de bril 12-8 gekocht had en niemand haar op de hoogte had gebracht.Ze informeerde bij Anita die zich geen afspraak kon herinneren.Dat kan gezien het altijd erg druk is in de winkel, en ze had het niet op de bon gezet. Marjolijn(bedrijfsleidster) bracht mijn woorden op nogal luide toon in twijvel. Waarop ik zei niet langer in discussie te gaan.Mijn eerste slechte ervaring bij action Vriezenveen.Marjolein heeft mijn mob.nr genoteerd en ik vroeg haar naam omdat ze mij niet eerder opgevallen was in de winkel. die kreeg ik met tegenzin.Ze behandelde me eerlijk gezegd alsof ik een van de klanten was die haar een verhaaltje ophing. Ik ben een volwassen vrouw en ik kan u verzekeren dat hiervan geen sprake is. Vr grt J. Gorter

Ik zit nu met een wc.bril die niet uit de verpakking is geweest , Ik heb er niets aan en het incident aan de kassa was niet prettig. Ik hoef mijn geld niet terug en zou er iets anders voor kunnen nemen. Omdat ik wekelijks in de winkel kom is dat geen probleem.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

8 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Janine Gorter