Klacht: restaurant het herdertje in voorthuizen

op 01 december 2016 over iens.nl in de categorie Websites - Reviews

We hebben een reservering gemaakt op ah restaurant actie kregen een bevestiging voor zondag 27 november.toen wij zeiden dat we via ah restaurant gereserveerd hadden kon dat niet zeiden ze terwijl we van jullie nog een herinnering hebben gehad die middag. ze beweerden dat het via iens was gegaan en moesten het diner helemaal betalen!
Ook waren we niet tevreden over het vlees van mijn man wat droog,we kregen er ook een soort compote bij in een schaaltje waar 1 lepel instond mijn man had eten op een plank daar kon je het niet op doen we moesten met dezelfde lepel eten uit een schaaltje te dun om met mes en vork te eten we hebben maar geen nagerecht meer genomen 71 euro hebben we moeten betalen graag u reactie !

Als ik er aan afspraken gehouden wordt en het diner naar wens is!
We durven nu niet meer via ah restaurant te reserveren omdat het via iens gaat,bij het herdertje zeiden ze het gaat via iens en dat is niet van ah restaurant actie.Ik weet dat jullie er niets aan konden doen,maar misschien contact opnemen met Herdertje in voorthuizen.
Graag zou ik reactie van jullie krijgen want dit was ronduit slecht!

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over iens.nl

6 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over iens.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door khira 001