Klacht: restaurant

op 20 augustus 2017 over De Veluwse Bron in de categorie Beauty & Wellness

Met genoegen hebben we kennis gemaakt van de wellness faciliteiten.
Echter een behoorlijke afknapper: in het restaurant besteld mijn partner; een tomatensoep en kipsaté menu en ik een zalmsalade.
Bezoekers die een naastgelegen tafeltje later dan ons kwamen zitten kregen eerder hun menu en waren al bijna klaar voordat wij het bestelde kregen. Maar nog VREEMDER was het feit dat we ALLES tegelijk geserveerd kregen. Mijn partner kreeg zowel de tomatensoep als ook het menu kipsaté. Hoe wil je dan op je gemak genieten van de warme gerechten? De soep eet je normaal toch het eerst.

1. Als de bestelling eerder opgenomen wordt dan bij de buren lijkt mij dat wij ook eerder al vast iets ontvangen dan de buren.
2. Soep of ander voorgerecht eerst serveren voordat de hoofdmaaltijd wordt gereserveerd en NIET ALLES TEGELIJK. Ze kwamen zelfs met 2 personen ons bedienen op dat moment.
3. de Zalmsalade was simpel en zonder fantasie. Een hoeveelheid blad sla met 3 plakjes komkommer en tomaat, daarop de zalm en rode uien ringen met rucola. Als groenten eter vind ik sla wel lekker, maar voor die prijs had ik toch wat meer fantasie verwacht in de presentatie.

Alle klachten die gemeld zijn door Marije WIjnands