Klacht: restafvalbak wordt maar niet geleegd (elke 2 weken niet)

op 18 augustus 2017 over Gemeente - Rotterdam in de categorie Gemeente

LS, ik heb deze week weer een melding gedaan (tel) dat mijn 2e restafvalbak niet wordt geleegd. Het is een voormalige donkergroene papierbak, maar bovenop zit een sticker vd gemeente Rdam dat dit nu ook een restafvalbak is. Maar men leest niet en kijkt alleen naar de kleur. Voor de zoveelste x gebeld of de 2e restafvalbak wordt geleegd, want standaard wordt alleen de grijze geleegd. In het begin werd dezelfde dag (ma) de 2e bak nog geleegd. Nu is het al eind vd week en is hij nog niet geleegd. Meldingsnr 2787481. Als ik die 5 dagen af moet wachten en weer moet bellen, kan ik 2 weken deze bak niet gebruiken! Ik heb ook gevraagd om de donkergroene om te ruilen voor een zwarte, maar die heb ik ook nog steeds niet (2 weken geleden aangevraagd).

Als de 2e restafvalbak wordt geleegd en daarnaast deze donkergroene wordt geruild tegen een zwarte en ik ook n nieuwe papierbak ontvang.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente - Rotterdam

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente - Rotterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Susan van Eekhout