Klacht: respectlooze medewerkers!

op 12 juni 2016 over Burger King in de categorie Fastfood ketens

hier ga ik zaken van maken als dit niet word opgelost door burgerking.

ik had een bestelling geplaats en gekocht bij de burger king had een double whopper menu besteld zonder Bacon maar met kaas waarschijnlijk heeft de medewerker een verkeerde beweging gemaakt en kaas en bacon er bij in gedaan ik was de laatste klant bij de drive ! ik heb mijn pin bon nogsteeds op mijn mobiel maar ik ben terug gelopen en klopte aan op t raam van burgerking en kreeg later een collega tevoorschijn en had alles uitgelegd hoe alles zat en ze zei nee je kan niks krijgen want dit is goed zo je krijgt niks van ons en toen werd ik boos en gaf de complete bestelling aan de medewerkster omdat ze het niet goed hadden geregeld terwel de klant de koning is !!!

tevreden stellen word moeilijk of ik wil een tegoedbon van de burgerking of ik wil mn geld terug waar ik voor heb betaald en niks voor terug heb gekregen van wat ik had besteld !

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Burger King

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Burger King nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.Cegerek