Klacht: respectloos personeel

op 14 juli 2017 over EDR Incasso in de categorie Incassobureaus

Door een onterechte aanmelding van Hema bij EDR heb ik moeten bellen met het incassobureau. Er was een ongelovelijk onrespectvolle medewerker aan de telefoon. Door een onterechte aanmelding heb ik hoofdpijn moeten krijgen. Hij zei ” joh weetje stuur me dan je bewijs eens toe als je het zo goed hebt betaald”. Hij sprak me aan met je. Hij was in zijn spraak erg onbeschoft, respectloos en onredelijk. Geheel onproffesioneel. En toen ik hem daarop aansprak , lachte hij me uit en zei ” je hebt nog een mening ook”. Jullie hebben hem het recht gegeven zo tegen mij te spreken. Mijn dag is verpest. Hij wist dat ik naar zijn naam zou vragen en hing snel op. Zo wil niemand aangesproken worden. En jullie zouden de openstaande vorderingen van anderen ook nooit ontvangen. De klacht is ook bij Hema en Centraal beheer aangemeld. Op social media heb ik dit ook kenbaar gemaakt. Ik heb vandaag telefonisvh vontact gehad met edr, 14 juli 2017 om 10.51 uur.

Als ik gehoord word , als mens beschouwen word en respectvol word behandeld.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar EDR Incasso over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door EDR Incasso in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat EDR Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EDR Incasso

Heeft op 01 augustus 2017 om 12:24 geantwoord