Klacht: Respectloos en absoluut geen service

op 10 mei 2017 over Roobol in de categorie Vloerbedekking

Augustus 2016 een vloer laten leggen door jullie. In de winkel keurig geholpen. De mannen die de vloer kwamen leggen waren erg vriendelijk. Maar toen er een probleem (vanuit jullie kant) was bij de afhandeling werden wij door het personeel van het kantoor in Barendrecht ontzettend onbeschoft te woord gestaan en behandeld. Ik viel hier destijds niet teveel over vallen omdat we nog een heel huis in te richten hadden en ik 32 weken zwanger was. De kwaliteit valt mij eigenlijk sinds het er ligt al erg tegen. Ver onder de verwachtingen die jullie claimen op de website en uitstralen. Nu nog geen jaar verder tref ik overal enorme verkleuringen aan op willekeurige plekken. Zelfs plekken waar geen meubels staan, geen felle zon op schijnt en niet of nauwelijks gelopen wordt. Wielen van de kinderwagen laten enorme vlekken achter. Odanks het geval kinderwagen misschien mijn ‘eigen schuld’ is, is mij opgevallen dat dit een enorm veel voorkomend probleem is. Hier had het personeel waar ik hoogzwanger een vloer bij aan heb geschaft mij best op kunnen attenderen. Dit geldt ook voor de heren die de vloer gelegd hebben en de kinderwagen zelfs nog hebben moeten verplaatsen. Nu is de vloer ook helemaal gaan verkleuren op de plek waar mijn vloerkleedje ligt -wat al jaren in mijn vorige appartement heeft gelegen en nooit wat aan scheelde-. Daarnaast heb ik nog wel een aantal klachten, ook hoef ik maar naar de vloer te kijken en het scheurt al. Na de ontdekking van het vloerkleed, ben ik zodanig teleurgesteld, door de vloer, de kwaliteit die jullie pretenderen te bieden en de service destijds. Dat ik vanmorgen jullie klantenservice op heb gebeld en nu niet alleen teleurgesteld ben maar ook nogmaals stom verbaasd vanwege de waardeloze behandeling die ik wederom kreeg met de meest dooddoende antwoorden. Het antwoord van de dame in een notendop; jullie hanteren geen informatieplicht, dus niet jullie schuld. Wat wilt u dat wij voor u doen?!
Blijkbaar is het mijn eigen schuld, dus vraag ik mij af, wat kunt u dan nu nog voor mij doen? Niks, zei de dame.

Niks.. met man en macht heb ik nu voor elkaar gekregen dat er iemand naar de vloer komt kijken. Maar met ‘komt kijken’ is er nog niks opgelost dat benadrukte de dame ook nog even aan de telefoon. Ik verwachtte ook echt geen hele nieuwe vloer als garantie. Maar wel meer dan dit. Veel meer dan dit eigenlijk. Is er geen tegemoetkoming voor de vloer te verzinnen, dan zou het wel op z’n plaats zijn om die te verzinnen voor de manier waarop jullie met mijn klacht omgaan.

Met een gepaste tegemoetkoming

Alle klachten die gemeld zijn door Romyrebers