Klacht: Reserveringskosten, weekendtoesag, 1 scansleutel en duur broodje

op 10 juli 2012 over zwaluwhoeve in de categorie Beauty & Wellness

Entreebon ontvangen van de Telegraaf voor 2 personen. Aangekomen, druk en een wachtrij. Niks gratis entree maar 2 x €3,95 reserveringskosten en 2 x € 3,95 weekendtoeslag. € 15,80 totaal. Eerst maar wat eten. Broodje kipkerry met rauwkostsalade à € 8,75. Broodje was een bruin pistoletje aan 1 kant karig belegd met weinig kip maar een soort kerry/aardappelsalade. Ernaast een blaadje sla schijfje komkommer en plakje tomaat. Dit staat niet in verhouding met de prijs van € 8,75. Gemeldt aan de serveerster en ze zou het doorgeven. Niets vernomen. Voor 2 personen 1 locker en 1 scansleutel. Heel onhandig. 1 locker is echt te klein voor kleding, schoenen en sporttas voor 2 personen. Met 1 scansleutel kun je niet te lang uit elkaars buurt blijven anders kun je dus niets bestellen of in je locker. Mijn man ging nog naar de opgieting. Ik Dacht een kopje koffie te gaan halen. Helaas niet mogelijk zonder scansleutel. Met het nummer van locker en naam kan niet volgens de dame die de scepter zwaait. Navraag bij andere collega kan het wel maar mogen ze het niet. Kortom te masaal en dat gaat tenkoste van goede service.

Geen reservering of weekendtoeslag. Duur broodje, prima maar wel ruimschoots met (kip) Kerry beleggen en een volle rauwkostsalade geen garnering. Per persoon een locker/kastje en een eigen sleutel of nummer+naam. Gehoor geven aan klachten en een goede service verlenen.

Alle klachten die gemeld zijn door sammy001