Klacht: Reserveringen

op 26 mei 2016 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

via vakantieveiling hebben we een arrangement gewonnen voor een vakantiepark van Oostappen. we hebben direct een reservering gemaakt. echter hierbij hebben we een verkeerde datum gekozen. we wilden eigenlijk het weekeind van 26 t/m 28 augustus. na contact te hebben opgenomen met Oostappen (fabienne) kon deze niet meer verzet worden omdat dit in de bouwvakvakantie viel. volgens vakantieveilingen zou reserveren in dat weekeind wel mogelijk moeten zijn omdat bij vakantieveilingen de bouwvakvakantie aangegeven staat van 22 juli t/m 26 augustus. de medewerkster hield echter voet bij stuk en wilde niet toegeven. volgens haar was de datum foutief vermeld. ook in onze voucher staat de datum t/m 26 augustus voor de bouwvakvakantie vermeld.

wij willen onze reservering omzetten naar bovengenoemd weekeind.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Oostappen Vakantiepark in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oostappen Vakantiepark een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oostappen Vakantiepark

Heeft op 27 mei 2016 om 07:14 geantwoord

Dag Sendy,

op de voucher staat inderdaad de periode vermeld waarin de voucher geldig is. Daarbij staat de volgende regel vermeld: Aankomst mogelijk van 8 juli t/m 2 september 2016. M.u.v. 22 juli tot en met 26 augustus 2016 (bouwvak). Aankomen op vrijdag 26 augustus valt nog in de bouwvakvakantie. Het weekend dat jullie zouden willen verblijven (26 t/m 28 augustus) valt nog in die desbetreffende uitgezonderde periode. Om die reden kunnen wij de periode niet verplaatsen.

Sander
Hospitality team
Oostappen Groep Vakantieparken

Heeft op 27 mei 2016 om 07:24 geantwoord

Bij vakantieveiling staat vermeld beschikbaarheid voor weekeind 26 augustus wel mogelijk is ???????
Dan willen wij graag verplaatsen naar midweek van 15 augustus tot 19 augustus.

Bericht van

1 jaar geleden - Beste Sendy, die periode is niet mogelijk. Dat tijdspad valt zelfs middenin de uitgezonderde periode. In de actievoorwaarde staat het volgende vermeld: Met uitzondering van 22 juli tot en met 26 augustus 2016. In die periode zijn er geen aankomsten mogelijk met de voucher gewonnen via vakantieveilingen.

Alle klachten die gemeld zijn door SendyEW