Klacht: Reservering van 3 tenten naar 2 tenten lukt niet, ze geven onduidelijke geautomatiseerde antwoorden

op 13 juli 2017 over Rent a Tent in de categorie Verhuur

Voor 3 tenten op de camping in Bled Slovenië heb op verschillende data 2 reserveringen gedaan voor het huren van een tent.

Op donderdag 6 juli 9:23 2017 schreef Saskia De Vlas het volgende:

Ik heb twee reserveringsnummers n.l. 52307940 en 52308286.
Het gaat in totaal om 3 tenten die ik gereserveerd heb voor onze Masters roeiwedstrijden in Bled. Nu is er door blessure een ploeg afgevallen en moet ik dus 1 tent annuleren.
Aan u de vraag hoe ik dat het beste kan doen.
Saskia de Vlas.

Vervolgens krijg ik allerlei mails over annuleringskosten en wat ik allemaal nog moet betalen via Automatische opgestelde mails.
Daarbij hebben ze juist die reservering genomen wat de de meeste kosten voor hun oplevert

Dat het duidelijk is dat ik twee tenten heb gereserveerd met de juiste reserveringsnummers en een verrekening van de annuleringskosten met de reservering die nog staat. En als dat niet mogelijk is dan wil ik alle kosten terug van Rent a Tent, vanwege incompetentie. rechtstreeks boeken bij de camping is duidelijker en minder kosten..

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rent a Tent

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rent a Tent nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Saskia de Vlas