Klacht: reserveren via voucher niet mogelijk regulier wel.

op 31 juli 2016 over Elysium Sauna Welness in de categorie Beauty & Wellness

Wij hadden 2 vouchers voor gratis toegang liggen.
Nu hadden we zin in een dagje sauna op zondag. En probeerde deze op zaterdag te reserveren via de website. Dat ging niet via de vouchercode. Maar als we als reguliere klant probeerden te reserveren was er ineens wel ruimte!?

Dus probeerden we zondag ochtend te bellen, na 10 min in de wacht te hebben gestaan, kregen we ene mevrouw “Mel” aan de lijn ( ze weigerde haar volledige naam te geven)
Reserveren was gewoon mogelijk. Totdat we melden dat we vouchers hadden. Toen was het ineens niet mogelijk!
Dus we vroegen netjes waarom dit niet mogelijk was, waarop deze dame melde dat we de voucher van tevoren op internet moesten reserveren. Waarop we melde dat we dat geprobeerd hebben maar dat het via hun site niet lukte.
Dat we daarom ook belden.
Maar ze bleef teruggrijpen op het reserveringssysteem online, en dat een voucher niet telefonisch gereserveerd kon worden.
Waarop wij melden dat er nergens op de voucher staat dat we minimaal een week van tevoren moesten reserveren.
En dat als je dus als betalende klant belden er wel ruimte is maar via een voucher zaten ze ineens vol!!?
Dus wij vroegen waar dat op slaat. De voucher is uiteindelijk ook betaald.
Daar kon ze geen zinnig antwootd opgeven en werd ook steeds onvriendelijker.
En ze wilde gelijk het gesprek beëindigen.

Dus Elysium laat partners betalen voor vouchers die hun aan hun klanten kunnen geven, waarna die klanten hun vouchers niet kunnen inwisselen.
Dit is in onze ogen oplichting.

In het verleden met veel genoegen daar meerdere malen zijn geweest, is het nu voor ons geen optie meer om ons ooit daar nog als betalende klant te zien.

Als er duidelijk wordt aangegeven op vouchers; dat je dus alleen op bepaalde dagen terecht mag.

En dat je gewoon kan reserveren zoals een betalende klant, aangezien de vouchers ook betaald zijn door hun samenwerking partners.

Dat er iets aan de klantvriendelijkheid gedaan wordt bij hun klanten service.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Elysium Sauna Welness

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Elysium Sauna Welness nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Leo M