Klacht: Reserveren nagenoeg onmogelijk

op 20 juli 2012 over Hotelkamerveiling.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Vorig jaar 28 augustus 2011 waren wij de hoogste bieder voor een reservering van Hotel Restaurant Le Sicht in Oudega. In maart al een poging ondernomen om voor april te reserveren maar dit bleek online niet mogelijk. Rechtstreeks wel indien er bij betaling zou plaatsvinden.
Blijkbaar is verzilveren van de voucher online onmogelijk. Vele, vele weken al geprobeerd om voor juli te reserveren maar men kan uitsluitend pas voor oktober 2012 een kamer reserveren. Bij telefonisch contact werd bevestigd dat er wel kamers beschikbaar waren tegen de normale prijs maar niet via de site van Hotelveilingen werden aangeboden.
U begrijpt dat wij het zo langzamerhand helemaal gehad hebben met deze veilingsite. Onze bon loopt officieel af op 26 augustus maar dat is volgens de vriendelijke medewerkster van het Sicht geen probleem als voor die tijd een reservering plaats vindt voor een datum in oktober /november of december. Uiterst merkwaardig dat in juli pas voor de 10,11 of 12 e maand in 2012 gereserveerd kan worden.

Indien op redelijk korte termijn nog iets gereserveerd kan worden en niet voor maanden later

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hotelkamerveiling.nl in behandeling genomen

Hotelkamerveiling.nl

Heeft op 25 juli 2012 om 09:29 geantwoord

Geachte heer Steenwijk,

Wij vinden het vervelend om te horen dat tot op heden nog geen reservering heeft kunnen maken. Gisteren hebben wij elkaar telefonisch gesproken. Ik heb toen toegelicht dat Hotel Ie-Sicht gedurende de zomermaanden een beperkte beschikbaarheid heeft. U heeft aangegeven dat u graag in de zomermaanden gebruik wilt maken van uw waardebon. Daarom hebben wij u uit coulance aangeboden om u het aankoopbedrag te retourneren. Op deze manier krijgt u de gelegenheid om op onze site mee te bieden op een ander arrangement waarbij u een reservering kunt maken op de dag dat u dit wenst.

Wij gaan ervan uit u hiermee een passende oplossing geboden te hebben en kijken ernaar uit u wederom te mogen begroeten op onze website.

Webcare HKV

Onze klantenservice is 365 dagen per jaar bereikbaar, doordeweeks van 08.30 tot 21.00 uur en in het weekend van 10.00 tot 18.00 uur.
Op feestdagen zijn wij open van 11.00 tot 17.00 uur. U kunt ons telefonisch bereiken via 0900-0799 (€ 0,25 p/m) of door een e-mail te sturen naar service@hkvwebcare.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Hotelkamerveiling.nl beoordeeld.

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hotelkamerveiling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door bernardo41