Klacht: Repiratie

op 18 mei 2016 over Havensteder in de categorie Woningcorporaties

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 18-05-2016 gebeld om doorgegeven dat ik lekkaje heb bij mij wc dat probleem bestaat al vanaf april al het is nog steeds opgelost hun vinden dat het niet spoed is dat kan wachten elke keer dat ik naar wc gaa dan moet ik het het kraan dicht doen sorry maar als ik het vergeet dan is mij heel huis onder water dat vinden hun niet spoed dus ik moet weer wachten tot 26-05-2016 pas stuur ze een monteur ik vindt het belaglijk dat probleem hebben wij altijd als iets kapot is is huis of zo ik vindt heel slecht .

Gewenste Oplossing:

Nooit

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Havensteder

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Havensteder nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hossnia