Klacht: repareren werking ruit bestuurders (open en dicht)

op 27 februari 2017 over Nefkens in de categorie Autodealers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De diagnose was dat de aandrijving van de motor was vastgeroest ze hadden er olie bijgedaan maar het werkte niet meer bie reparatie moest een nieuwe motor geplaatst worden, kosten 400 euro. aangezien deze auto 17-RL-Bk veel gebreken vertoonde was ik er nu zo flauw van en besloot nu maar een nieuwe te kopen. Nu blijkt dat de aandrijving helemaal niets mankeerde , dit na eigen onderzoek bleek dat er niets aan mankeerde, alleen de schakelaars in de juiste stand gezet.
Ik verlang van U dat U hier een redelijke oplossing bied t.o.v.de onderhoudsdienst. Anders geeft dat een hoop problemen .Dit vond plaats op10-01 2017 locatie Stadskanaal uitgevoerd door de chef

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik mij in een vertrouwde omgeving voel en op een eerlijke manier wordt behandeld
(factuurnr. 51435776

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nefkens over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Nefkens in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Joop becker