Klacht: reparatieverzoek

op 08 juli 2016 over Havensteder in de categorie Woningcorporaties

Geachte heer, mevrouw.
Ik meld u via deze weg mijn verzoek omtrent een reparatie omdat ik heel veel hinder onder vind van het dichtklappen van de voor- en achterdeur van de algemene toegang..
Ruim 2 weken ben ik zoekende naar een mogelijkheid om een melding te doen betreffende dit reparatieverzoek. In het geboden programma om een melding te doen komt mijn verzoek niet voor waardoor het mij niet lukt om specifiek aan te geven wat het probleem is.
Voordeur bewonersportiek Spaansekade 16. Het gaat om de deurdranger van de buitenvoordeur die defect is. De dranger is te strak ingesteld waardoor de deur heel snel in het slot valt met alle gevolgen van doen. Meerdere bewoners hebben reeds schade aan lijf en kleding ondervonden. Ik heb al een behoorlijke letsel aan mijn hiel opgelopen omdat de deur te snel achter je dicht valt. Ook valt de deur heel hard in het slot waardoor ik als bovenbuur heel veel geluidshinder onder vind van in- en uitgaande bewoners in onder portiek
Achteruitgang uitkomende op binnenplaats Roodburghof . Ook ondervind ik behoorlijk veel hinder van deze deur die behoorlijk hard in het slot valt , metaal op metaal, waardoor mijn nachtrust wordt verstoord, De deur valt keihard in het slot waardoor ik niet aan een goede nachtrust toekom.
Mijn slaapkamer bevindt zich direct boven de achterdeur van de gezamenlijke bewoners ingang en uitgang. In de nacht en in de vroege ochtend wordt mijn nachtrust verstoord vanwege binnenkomende of vertrekkende personen.
Ik verzoek u dringend om een oplossing van dit probleem.

Vriendelijke groeten.
Mevr. C.Park
spaansekade 16
3011 ML Rotterdam
tel 010-4126426

Als het probleem is opgelost.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Havensteder

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Havensteder nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door carmenpark@live.nl