Klacht: Reparaties LG PLasmascherm

op 11 juli 2012 over LG in de categorie Electronica Merken

In augustus 2009 heb ik een LG plasmascherm gekocht. Na 1,5 jaar bleek het beeldscherm kapot te zijn en werd het door Technorep gerepareerd. Zonder kosten uiteraard, want het viel nog binnen de garantieperiode van 2 jaar. Nu, weer 1,5 jaar verder, staat dezelfde reparatie voor de deur. Nadat we telefonisch contact hebben opgenomen met LG bleek dat de garantie was afgelopen, waardoor de kosten op ons terecht komen. Ook de voorrijkosten voor het ophalen en weer terug brengen van de TV bedragen maar liefst €105. Het is toch te absurd voor woorden dat een TV 2 x binnen 3 jaar tijd een kapot beeldscherm heeft en dat de producent hier geen verantwoording in neemt?

De levensduur van een TV is toch wat hoger dan 3 jaar. Daarom vind ik het absurd als er geen regeling getroffen kan worden met de leverancier. Het nieuwe beeldscherm is nog geen twee jaar oud. Als dat volledig vervangen moet worden is de TV afgeschreven. De nieuwprijs van dit toestel bedroeg in 2009 €1200. Graag een voorstel m.b.t. reparatiekosten of korting op een nieuwe TV. Het vertrouwen in het huidige toestel is weg.

Alle klachten die gemeld zijn door Mark Evers