Klacht: reparatiepoging pc

op 14 juli 2012 over Medion in de categorie Electronica - Computers

Half mei startte mijn pc niet meer op. Medion gebeld en werd voor mijn gevoel goed geholpen met een poging dit op te lossen. Probleem was “disk boot failure insert system disk” Uiteindelijk zouden ze een opstartcd toesturen, want dan was het probleem opgelost. Fijn na een eeek kwam de disk. In de computer gestopt maar helaas. Ik kwam eenstap verder want na het inzetten van de disk kreeg ik de melding “recovery folder is missing”. Weer met medion gebeld. Nu moest ik de pc dan maar opsturen. Bij de buren de bon uitgeprint, want ja dat valt niet mee zonder pc. Na 3 weken kwam hij terug. Met een afgebroken fan. In de doos hoorde ik al gerammel. Weer maar eens gebeld met medion. Moest ik hem maar weer terugsturen. Na 3 weken kwam er een brief waarin een prijsopgave voor rep. Van de harddisk en fan. Heb ik zeer boos gebeld dat het garantie was en die fan niet kapot was, maar waarschijnlijk door het transport afgebroken was. “Oh, eh ja dan moet ik het met de financiele administratie opnemen. We bellen u terug”. dat gebeurde gelukkig al de volgende dag. Dus nu na weer maar eens 1,5 week wachten is ie terug. En wat schetst mijn verbazing. De foutmelding waar hij voor opgestuurd was in de eerste instantie staat er nog steeds. Gelukkig kan ik weer bellen met medion. Meld bij de dame van de afdeling klachten dat ik niet van plan ben de pc weer maar eens op te sturen aangezien het probleem niet opgelost wordt. Op mijn vraag. Een monteur te sturen krijg ik te horen dat ze die niet meer in dienst hebben. De enige oplossing is de pc weer voor eenweek of drie op te sturen.

Wat moet je hier dan mee. Je hebt recht op garantie (tot september) maar ze werken niet mee aan het tevreden oplossen van je probleem.
Is het zo vreemd een monteur te willen hebben die er hier eventjes naar kijkt?

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Medion in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Medion een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Medion

Heeft op 20 augustus 2012 om 11:46 geantwoord

De PC kan opgestuurd worden voor reparatie. Een bezoek van de monteur is niet mogelijk.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Medion beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door dollydeduif