Klacht: reparatie van mijn drone

op 29 juli 2016 over Toemen Modelbouw in de categorie Modelbouw

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

na een phantom 3 te hebben gekocht bij toemen er een aantal keer mee gevlogen werkte mijn camera niet meer dus ik zelf zoeken maar ik kwam er niet uit . dus ik bellen en door de gene die mij heeft geholpen tehoren gekregen dat ik maar even langs moest komen het intreseerde hem niet eens dat ik vanuit zaandam kom.
ik toch terug naar de winkel en mijn phantom aangeboden voor reparatie
volgens de medewerker zou het 2 tot 3 weken duren voor ik mijn drone terug zou krijgen
ik bel ongeveer 2 weken later om te horen of ze al wat meer wisten
het antwoord was toen nog hij staat bij dji ze zijn er mee bezig
oke duidelijk ik wacht wel even af
nu na een week of 6 weer gebeld wat blijkt mijn drone staat nog in de winkel en is nog niet opgestuurt omdat ze nog geen rma formulier zouden hebben
dat na 5 a 6 weken? en ook niet even contact zoeken met mij om te vertellen dat het langer gaat duren
maar mij nog wel even vertellen dat als hij word verzonden naar dji dat het dan nog 4 tot 8 weken gaat duren
ik ben op ze minst niet blij met deze behandeling en naar de vraag of ze een andere oplossing hadden was het antwoord erg kort nee
het kan toch niet zo zijn dat ik meer dan 10 weken moet wachten?

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden als ik mijn drone goed werkend terug krijg

Alle klachten die gemeld zijn door jelmersmink1