Klacht: Reparatie relaxstoel

op 14 februari 2018 over Montel in de categorie Lederwaren

We hebben 4 jaar geleden 2 relaxstoelen gekocht voor 1700 € per stuk,1 stoel zijn we een jaar over aan het klagen geweest want de maten klopte niet kon niet eens met de voeten op de grond komen ( terwijl de maten waren opgenomen in de showroom van Montel Utrecht) naar 1 jaar gedoe een nieuwe stoel gekregen .Eindelijk konden we gaan genieten van onze stoelen.Toen naar 31/2 jaar andere stoel begon te kraken monteur erbij gesmeerd, na een week gaat hij weer kraken. Weer gebeld (slechte service iedere keer bellen maar ze bellen ons niet terug waren ons vergeten tot 2 maal toegebeurd)Inmiddels stoel helemaal scheef gezakt , weer bellen stoel weer opgehaald na twee weken weer terug een week later zakt de stoel enkele centimeters naar beneden als je het voeten gedeelte inklapt neemt hij het vloerkleed mee. Nu gaan ze de stoel niet meer maken maar bieden ons een korting van 30% op de aankoop van een nieuwe stoel, dus kun je je dure stoel na 3 jaar bij het grote vuil plaatsen.Te gek voor woorden.Wanneer

Wanneer dit goed wordt opgelost, dus reparatie van de stoel.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Montel over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door cavdberg@casema.nl