Klacht: Reparatie niet onder garantie

op 17 mei 2016 over Bauknecht in de categorie Electronica - Wasmachines

4 jaar na aanschaf (keuken incl. 5 dure Baukecht apparaten) gaat vaatwasser stuk. De verlengde garantie van 5 jr had ik blijkbaar zelf moeten aanmelden maar die kleine lettertjes niet gelezen. Voorstel Bauknecht is 12 mnd garantie nemen à 25,- p/mnd of 1-malig 107,80 voorrijkosten incl. monteur + onderdeel tot max 275,-. Dit mocht ik uiteindelijk na de reparatie beslissen maar nu kunnen ze niet aangeven wat het onderdeel kost en moet ik toch zelf gokken op wat beter is. Slechte service !!

Liefst reparatie onder garantie maar op zijn minst een eerlijke berekening van de kosten vooraf zonder te moeten gokken !! Het geboden extra garantie abonnement ga je meteen aan en moet je evt. zelf op zeggen.
De reparatie betreft; kortsluiting in het ontstoringsfilter waarvan ik de waarde niet weet en Bauknecht zegt het ook niet te weten. Onzin !

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bauknecht

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bauknecht nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.Lacomble