Klacht: reparatie niet doorgegeven tv loze kerst

op 26 december 2012 over Block in de categorie Electronica Winkels - ketens

15 december ging onze samsung televisie kapot welke wij in oktober 2009 bij de block in den helder hebben gekocht wij hebben meteen extra garantie erbij gekocht van 5 jaar.

Via het filiaal zou een reparatie opdracht worden gedaan en wij zouden uiterlijk dinsdag worden teruggebeld voor een reparatie afspraak…er werd echter niet gebeld dus woensdag 19 december weer gebeld dit maal naar het hoofdkantoor,daar werd ons verteld dat het reparatie verzoek binnen was gekomen en op maandag middag 17 december was doorgestuurd naar de reparateur en deze zou ons dan binnen 2 dagen bellen.

Donderdag 20 december wederom niet terug gebeld dus weer gebeld naar het filiaal deze kwamen weer met het verhaal u wordt echt binnen 2 dagen terug gebeld

Vrijdag 21 december..ook geen belletje dus weer naar het hoofdkantoor gebeld daar werd gemeld dat het erg druk was en ik maar even moest wachten tot het einde van de middag…..einde van de middag natuurlijk nog steeds niks dus weer terug gebeld..de telefoniste rade mij aan om zelf maar even met selectro te bellen want ze hadden het eg druk.

Ik bel selectro op en wordt meteen doorgeschakeld naar een regio afdeling in dit geval Purmerend…deze dame zoekt het uit en wat blijkt er is gewoon helemaal geen melding gemaakt,ze gaat het zelf nog navragen bij hun hoofdkantoor maar ook daar is NIKS binnen gekomen.

Ze raad ons aan om zelf de afspraak te gaan plannen dus zo gezegd zo gedaan en binnen een kwartier had ik de bevestiging binnen dat alle gegevens binnen waren die ik zelf heb opgegeven en binnen een uur een datum voor reparatie.

om 1830 uur beld ze ons nog even op om alles te checken.

doordat het volgende week kerst en oud en nieuw is kan ze ons op de eerste werk dag pas plannen 3 JANUARI 2013 ze verteld daar bij dat als de melding wel was binnen gekomen wij de zelfde week

week weer tv hadden kunnen kijken.

ik vind het schandalig wat er bij de block is fout gegaan en ik wil dit uitgezocht hebben want hierdoor zitten wij bijna 3 WEKEN zonder TV en dat met kerst en oud en nieuw deze is nu al verpest leen tv kon ook niet via de block omdat de feestdagen er aankomen en er nu niks meer geregeld kan worden dus moet ik zelf ergens een oud barrel op de kop zien te tikken voor deze dagen

een compensatie want het geld voor de kerstkadootjes moet ik nu uitgeven aan een 2e hands tv

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Block in behandeling genomen

Block

Heeft op 24 januari 2013 om 13:08 geantwoord

Geachte mevrouw,

Deze klacht is ook reeds via mail bij Block kenbaar gemaakt.Ook via deze weg onze oprechte excuses voor het feit dat er geen contact is opgenomen voor het maken van een afspraak.

Zoals ook per mail aangegeven is de opmerking dat Block de melding niet zou hebben doorgegeven niet juist.
Uw melding op zaterdag 15 december is de eerstvolgende werkdag doorgegeven aan de technische dienst welke de ontvangst hiervan om 9.42 uur op dezelfde datum aan Block bevestigd.

Hoewel Block uw mening deelt dat het vervelend is dat er niet tijdig een afspraak is gemaakt kan Block hier geen compensatie voor aanbieden.

Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn met betrekking op de Block geboden service dan vernemen wij dit graag via het bij u bekende emailadres.

Block Electrostore.

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Block een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door vuurvliegje