Klacht: reparatie e-bike

op 15 augustus 2017 over ITEK in de categorie Fietsenwinkel

Geachte directie.

Op 23 april j.l. heb ik bij uw locatie in Venray een e-bike gekocht, merk Talent.

Deze e-bike heeft op 16 juni 2017 een onderhoudsbeurt gehad, waarin ik heb aangegeven dat de fiets bij tijd en wijle geluid maakte, alsof de ketting land de kettingkast schuurde. Probleem is nog niet opgelost.

Op 3 augustus deed zich het feit voor, dat er water of vocht in het display zat en het schermpje aan de binnen helemaal beslagen was.
Op vrijdag 4 aug. heb met jullie afdeling herstel gebeld, en als antwoord gekregen dat ik de fiets maar moest brengen.
Dat heb ik dezelfde dag nog gedaan, en zou worden teruggebeld, als de fiets klaar was.

Ik heb een paar dagen gewacht, tot dinsdag 8 aug., en toen zelf gebeld, omdat bleek dat er in jullie systeem een verkeerd telefoonnummer stond.
Nadat ik uw nummer gebeld had, kon ik uit het menu kiezen 1, 2 of 3. Heb toen 3 ingetoetst omdat dat de afdeling herstel is.
Na tien minuten naar de muziek geluisterd te hebben, heb ik de verbinding maar verbroken.
Ongeveer een uur later heb ik het nogmaals geprobeerd. Wederom hetzelfde, zonder resultaat. Tien minuten naar de muziek geluisterd, en niemand aan de lijn. De verbinding maar weer verbroken, en opnieuw uw nummer gebeld in Venray, maar nu nummer 2 gekozen, de afd. Verkoop.
Deze kreeg ik wel aan de lijn, en gevraagd hoe het met de reparatie was. Deze meneer heeft bij de afd. herstel nagevraagd en als antwoord gekregen dat de reparatie nog niet uitgevoerd was, omdat het zeer druk was. Er staan wel 30 fietsen voor reparatie. Waarop ik vroeg of zij zo’n slechte kwaliteit
leverden. Hierop kreeg ik als antwoord: “ Dat is allemaal geld meneer”. Wat een antwoord!! Met andere woorden: uw fiets is garantie, daar kunnen wij niets aan verdienen, dus laat nog maar staan. Op het eind kwam het er op neer dat ik onze fiets nog niet klaar was, en wij zouden worden gebeld
als ie klaar was.
Wachten. wachten. Wachten. Tot vrijdag gewacht en nog geen antwoord.
Maar weer gebeld. Uw fiets is nog niet klaar meneer, u word gebeld. Ik heb toen geantwoord dat ik die fiets graag wilde hebben, omdat ik met mijn
er een paar dagen uit gingen en wij die fiets wilden meenemen. Ik heb toen gezegd dat ze mij maar een nieuw display moesten geven, dan zou ik het wel zelf oplossen. Het antwoord van jullie medewerker was: Als we zo gaan beginnen. Ik zij nou en, zorg maar dat de fiets klaar is dat ik hem kan komen ophalen. Voor de zoveelste maal het antwoord: wij bellen u als ie klaar. We nemen uw bon er alvast bij.
Tot mijn verbazing werd ik vrijdagmiddag teruggebeld, niet met de mededeling dat ie klaar was, maar dat ie NIET klaar was.
Wederom gezegd dat ik zondag de fiets wilde meenemen. Antwoord: mijn collega gaat er morgenvroeg, dus zaterdagmorgen, mee verder en belt u als ie klaar is. Mijn vraag: en als ie niet klaar is? Geen antwoord. In andere woorden: dan heb je pech gehad.

Als ik deze mail schrijf is het maandagavond, en nog steeds staat onze fiets bij jullie voor herstel. Reeds de elfde dag.
Ik vind dit ronduit schandalig en zeer klantonvriendelijk dat ik zolang moet wachten op herstel.
Ik vraag me af met welk bedrijf ik in te doen heb??? Zo”n slechte service heb ik in mijn lange leven nog nooit meegemaakt.
Als ik hier met familie en vrienden over praat vinden zij het ook ronduit belachelijk en zijn zeer verbaasd over de gang van zaken.
Waar zijn wij hier mee bezig?
Heb ik een fiets van bijna € 1.200, gekocht, staat ie in de mooiste periode bij de hersteller en kun je hem niet gebruiken.
Hoe leuk kunnen jullie het maken.

IK EIS DAT DE FIETS DINSDAG, 15 AUG. 2017 KLAAR IS. ZO NIET KOM IK HEM EVENGOED HALEN. KLAAR OF NIET KLAAR .
DAN HOREN JULLIE LATER NOG WEL VAN MIJ.

agm janssen.
Tegelen.

Als ik mijn fiets terug heb en gerepareerd, zoals het hoort,
Anders geeft u maar mijn geld terug.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ITEK

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ITEK nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Janssen AGM