Klacht: Rente ‘kosten’ zijn bijna hóger dan originele schuld waardoor het openstaande bedrag vele malen hoger is dan de originele schuld!

op 05 september 2018 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Ik heb bij GGN 2 dossiers openstaan waarvoor ik netjes een regeling heb getroffen en al een tijd betaal. Nu kwam ik er recent achter dat ik nauwelijks een deuk maak in de originele schuldbedragen (€4936,41 €3159,25) omdat de rente en ‘kosten’ bijna even hoog zijn als de schuld!

Dit lijkt mij niet de bedoeling. Zijn dit normale praktijken? Dit riekt naar oplichterij! Aan rente en kosten heb ik nu respectievelijk €4631,99 €2557,10 betaald en het originele schuldbedrag is nauwelijks omlaag gegaan – sterk nog: Het te betalen bedrag is flink hoger dan de originele schuld. Absurd!

Ik zou graag zien dat de totale rente en kosten worden kwijtgescholden en dat het totaal van de tot nu toe betaalde termijnen van het openstaande schuld bedrag af worden gehaald. Dit gaat om de volgende bedragen:

€4.563,56 € 2.068,44.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 19 september 2018 om 11:28 geantwoord

Geachte heer of mevrouw,

Uw klacht is afgehandeld door de verantwoordelijke afdeling. Op 11 september 2018 is onze reactie per e-mail naar u verzonden. Vanwege de Algemene verordening gegevensbescherming kunnen wij op dit platform niet inhoudelijk op uw klacht ingaan. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

GGN mastering credit

Alle klachten die gemeld zijn door Prebha89