Klacht: Renovatie

op 21 mei 2021 over Woonbron in de categorie Makelaars

Ik heb een klacht op over woonbron ik betaal veel huur ze platensen nieuwe ventilatoren in me huis die veel geluid woonbron stuurt de aannemer daarvoor langs die zeker zijn best doet maar het niet op kon lossen dit heeft te maken met het huis aannemer heeft ventiel weggehaald woonbron vroeg dit eerst aan mij ik ben technicus het geluid is niet weg het is bizar hoe woonbron omgaat met hun huurders ik had hierover contact met de opzichter ik vond dat ik er via de app niet uit kwam belde woonbron opzichter was het hier niet mee eens en zij we moeten het kort houden kort houden is dus bij woonbron ik zit in de ellende en hun gaan weekend vieren walgelijk

Als woonbron zorgt dat het geluid verdwijnt en zorgt dat ik met plezier kan wonen waar ok voor betaal

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonbron over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Woonbron in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonbron een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonbron

Heeft op 25 mei 2021 om 15:59 geantwoord

Morgen gaat opzichter bij de bewoner langs. Ook zal er over 2 weken de ventilatoren vervangen worden van de mechanische ventilatie. Hierdoor zal het probleem opgelost zijn. Waarschijnlijk komt het huidige probleem door harde wind. Dit zal ook tegen de bewoner worden gecommuniceerd. Hierbij word deze klacht afgesloten en is deze opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door Marvin m1991