Klacht: relaxstoel besteld maar nog steeds niet gekregen

Op 19 Dec.2017 een leder relaxstoel besteld voor mijn man. Zou geleverd worden begin Febr. 2018. Geen probleem.Op 22 Dec. 2017 is de Fa. Profijt in Almere ineens gesloten, zowel de winkel als het magazijn.Niet bereikbaar per telefoon dus maar gaan mailen. Er schijnt voor de Fa.Profijt
faillissement aangevraagd te zijn.Na diverse vragen per mail van ons, soms beantwoord en soms onbeantwoord,is het laatste bericht dat de curator op 5/02/2018 de handtekening ging zetten voor een doorstart.Wij weten nog steeds niets en krijgen ook geen bericht hierover. Wij willen de order annuleren maar daar gaan zij niet in mee, kortom zij weigeren medewerking hieraan maar wij hebben geen vertrouwen meer in dit bedrijf!!Schande!!! Wij zijn geen klant maar een nummer.

Op de afgesproken d.d. de stoel aan ons leveren met een korting op de rekening van minimaal 20% of gratis bezorgen. Dit is wel het minste wat wij van Profijt kunnen verlangen, ook omdat wij er inmiddels achter zijn gekomen dat op de dag van aankoop het al duidelijk is geweest wat er stond te gebeuren met de winkel. Toch ons een bestelling laten doen is
asociaal en zeker niet klantgericht.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Profijtmeubel

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Profijtmeubel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Je mag er alleen maar naar kijken maar niet gebruiken.