Klacht: Relaxfunctie stopt er steeds mee

op 18 mei 2016 over Profijtmeubel in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds driekwart jaar heb ik een bankstel met relaxfunctie. Op dag 1 uitgeprobeerd en stopte er al meteen mee. Vervolgens kwam er 6 weken later eens een monteur langs, nagekeken, stekkertjes losgehaald en het werkte weer. Dit probleem heb ik iedere keer weer, de tiptoetsen werken ineens niet meer, soms staat de bank grotendeels uitgeklapt, dan kan je 4 tot 6 weken niet op je bank zitten omdat de monteur dan pas langskomt. Nu ben ik er gelukkig sinds de vorige keer achter dat ik het kan oplossen door een stekkertje los te trekken maar dat hoort niet.
Ik heb vandaag voor de 5e keer een monteur langs gehad. Deze heeft gekeken, stekkertjes en draadjes nagekeken, uit elkaar gehaald want \”als ze elkaar raken kan dat ook storing geven\” zei hij. Vervolgens wil ik net mijn bankstel uitklappen en wederom werken de tiptoetsen niet.

Een week of 2 geleden is er een monteur langs geweest, die kon het probleem natuurlijk weer niet vinden. Hij heeft de stekkers losgehaald en weer vast gemaakt en de bank werkt weer. Hij zou alles nieuw bestellen en monteren zodat de bank \’nieuw\’ is. Vandaag stond er een andere monteur op de stoep en die wist nergens van. Hij kwam alleen even kijken en dus de draden uit elkaar halen.

De bank is ook ontzettend statisch, als ik de tiptoetsen aanraak krijg ik een schok, als ik de deurklink aanraak, krijg ik een schok. Ik heb al eens aangegeven dat ik vermoed dat de tiptoetsen daardoor misschien een soort van slag raken.
Zojuist de oplader tegen het oplaadpunt aangehouden, dus NIET ingeplugd en je hoort de bank tikkende geluiden maken, de functie beweegt een beetje en hij werkt ineens weer zoals het hoort. Maar ik ben niet van plan om dit iedere keer te moeten doen, deze bank hoort gewoon te functioneren zonder iedere keer dit soort trucs uit te halen. De accu is niet leeg, tenzij hij binnen 3 dagen leegloopt maar dan is er ergens lekstroom…

Ondertussen een nieuwe ontwikkeling, de bank stond uitgeklapt en ging uit zichzelf ineens terug. Zelfs met stroomdraad erin.

Maak ondertussen maar overal filmpjes van.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat dit deel van de bank omgeruild word voor een gedeelte zonder relaxfunctie. En ik wil het geld wat ik voor de functie extra heb moeten betalen ook terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Profijtmeubel over deze klacht.

Bericht van Profijtmeubel

10 maanden geleden - Beste mevrouw Klomp, Vervelend om te horen dat uw bank niet aan uw verwachtingen lijkt te voldoen. Graag stuur ik uw klacht door naar de vestiging waar u de bank gekocht hebt, helaas kan ik uit uw verhaal niet opmaken om welke winkel het gaat. Kunt u - het snelste is via info@profijtmeubel.nl - aangeven om welke winkel het gaat en uw ordergegevens vermelden? Dan kan ik uw klacht doorsturen en de bedrijfsleiding van de winkel verzoeken inhoudelijk te reageren op uw klacht. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Tim Profijt Meubel Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door deeski87