Klacht: rekje niet geleverd bij Sharp magnetron

op 22 januari 2014 over Kornet in de categorie Tabaksbedrijf

Op 14 december 2013 heb ik bij BCC in Haarlem de combinatiemagnetron SHARP R941STW voor € 399,00 gekocht. Ik heb deze aankoop gedaan op basis van de informatie op de website van Sharp: met vierkant rek (zie bijlage).
Wat schetst mijn verbazing: het vierkante rek zat er niet bij.
Dit is gemeld bij Sharp. De reactie is als volgt:

Naar aanleiding van uw bericht kunnen wij u meedelen dat wij navraag hebben gedaan en het vierkante bakrooster/bakplaat is optioneel. Deze worden niet standaard bijgeleverd.

Het vierkante bakrooster is leverbaar en heeft een prijs van €32,81 inclusief BTW, handling/- en verzendkosten. Er is 50% korting op het materiaal toegepast.

Volgens de informatie op van http://www.consuwijzer.nl/elektronica/voor-de-koop/kan-ik-informatie-in-reclame-en-folders-vertrouwen:
Wat zijn specifieke aanprijzingen?
Een specifieke aanprijzing is een soort belofte van de verkoper over een product. Zo’n belofte heeft dus ook invloed op wat u van een product kunt verwachten. Bijvoorbeeld: in een folder staat dat een horloge waterdicht is, en dat u er mee kunt zwemmen. Dit is ook een soort garantie. Kunt u niet met het product doen wat er in de folder stond? Dan kunt u teruggaan naar de verkoper. U hebt dan namelijk niet gekregen wat de verkoper in de folder heeft beloofd.
Het lijkt mij dan ook niet meer dan redelijk dat Sharp het betreffende rekje voor de prijs van € 0,00 nastuurt.

het rekje leveren voor € 0,00

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kornet

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kornet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door annemariemuis