Klacht: Rekining

op 21 maart 2017 over Strato in de categorie Websites - Building en Hosting

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Toen ik een tijdje geleden belde met Strato over een website kreeg ik meteen een medewerker aan de lijn. Naar wat overleg kwamen we overeen dat ik hier niet voor in aanmerking kwam. We besloten toen om het contract te annuleren. Toch kreeg ik gisteren een rekening van 55,00 euro. Is is dus van hun kant niets ondernomen. Ik ben dan ook niet van plan de rekening te betalen.

Gewenste Oplossing:

Als het contract als ook de rekening bij verscheurt worden.

Groet,

Hein IJpelaar

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Strato

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Strato in behandeling genomen

Bericht van Strato

3 maanden geleden - Hallo Hein, De reden dat je de factuur hebt ontvangen is omdat wij het bedrag teruggeboekt hebben, maar dat je bank het bedrag ook zelf gestorneerd heeft. Je hebt in dit geval twee keer het bedrag van 55,- ontvangen. De enige oplossing die ik je kan bieden is om het bedrag aan ons over te maken: Onze bankgegevens zijn: Rekeningnummer: 6370.35.887 IBAN: NL07 COBA 0637 0358 87 BIC: COBANL2XXXX T.n.v. STRATO AG Onder vermelding van het klantnummer : 74540371 en factuurnummer DRP61846524.

Alle klachten die gemeld zijn door Heinvanzuilen