Klacht: Rekening niet ontvangen goederen

op 09 maart 2020 over IncassoPartners Nederland in de categorie Incassobureaus

In januari 2019 heb ik 2 telefoonhoesjes, dobbelstenen voor in de auto en ijskrabber besteld bij wish. Dit nooit ontvangen. Dat ik hierop reageerde ben ik gelijk geblokkeerd door Wish. Na verloop van tijd kreeg ik mails, smsjes en dreig telefoontjes van incasso partners. Alles uitgelegd en op hun verzoek nogmaals contact opgenomen met Wish per mail. Wish kwam met geen oplossing en gaf aan dat ik gedeblokkeerd zou worden als ik iets nieuws zou bestellen. Aangegeven dat ik niks nieuws ga bestellen en aangegeven dat ik een oplossing wil. Wish heeft hier niet meer op gereageerd.
Inmiddels krijg ik dreigmails, smsjes en dreig telefoontjes van incasso partners dat zij dreigen met een gerechtelijke procedure. Het gaat om een bedrag van 38 euro en 43 euro incassokosten.

Dat zij stoppen met bellen, mailen en smsjes versturen. En eens bij Wish gaan vragen waar mijn spullen zijn gebleven.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar IncassoPartners Nederland over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door IncassoPartners Nederland in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat IncassoPartners Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IncassoPartners Nederland

Heeft op 09 maart 2020 om 12:29 geantwoord

Beste Xfabienne,

Bedankt voor je bericht!
Wat vervelend dat je je bestelling niet hebt ontvangen. Wij hebben je bericht hierover in oktober 2019 ontvangen en aangegeven dat je dit alleen op kan lossen met de webshop. Uit je bericht begrijp ik dat je hier niet verder mee gekomen bent. Zou je ons de correspondentie hierover willen sturen? Dan gaan we kijken hoe we dit het beste kunnen oplossen. Ik stuur je een bericht vanuit het dossier waar je op kunt reageren.

Incasso Parnters

Bericht van IncassoPartners Nederland

6 maanden geleden - Beste Xfabienne,We hebben je vanuit het dossier een bericht gestuurd en hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet, Incasso Partners

Alle klachten die gemeld zijn door Xfabienne