Klacht: rekening gehad

op 21 augustus 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

ik heb een factuur gehad voor 19,95 omdat ik mij bij hun zou ingeschreven zou hebben voor de betaalde functie. Ik heb dit echter nooit gedaan en heb me alleen ingeschreven voor de gratis functie zoals op hun site beschreven staat..
Zij ontkennen die gratis functie te hebben en sturen mij een inschrijven ter bevestiging van mijn inschrijving voor de betaalde functie maar ik heb die nooit van hun gehad.. Het inbannummer wat zij schijnen gehad te hebben van mij klopt ook niet en verschilt later weer in ander mail..

ik ben tevreden al ik die 19,95 niet hoef te betalen omdat het volgens mij zeer onterecht is..

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningen.nl over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

Bericht van Huurwoningen.nl

4 maanden geleden - Beste Cindy, Helaas kan ik o.b.v. het opgegeven e-mailadres geen account terug vinden dus kan helaas niets voor je uitzoeken. Kun je ons per mail (info@huurwoningen.nl) en/of telefoon (0900-4002090) benaderen? Dan kunnen we er dieper op ingaan. Ik hoor graag van je. Groeten, Ashley Zuijdendorp

Alle klachten die gemeld zijn door cindyvanheiningen