Klacht: rekening gehad

op 21 augustus 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

ik heb een factuur gehad voor 19,95 omdat ik mij bij hun zou ingeschreven zou hebben voor de betaalde functie. Ik heb dit echter nooit gedaan en heb me alleen ingeschreven voor de gratis functie zoals op hun site beschreven staat..
Zij ontkennen die gratis functie te hebben en sturen mij een inschrijven ter bevestiging van mijn inschrijving voor de betaalde functie maar ik heb die nooit van hun gehad.. Het inbannummer wat zij schijnen gehad te hebben van mij klopt ook niet en verschilt later weer in ander mail..

ik ben tevreden al ik die 19,95 niet hoef te betalen omdat het volgens mij zeer onterecht is..

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

Bericht van Huurwoningen.nl

1 jaar geleden - Beste Cindy, Helaas kan ik o.b.v. het opgegeven e-mailadres geen account terug vinden dus kan helaas niets voor je uitzoeken. Kun je ons per mail (info@huurwoningen.nl) en/of telefoon (0900-4002090) benaderen? Dan kunnen we er dieper op ingaan. Ik hoor graag van je. Groeten, Ashley Zuijdendorp

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 03 juli 2017 om 15:08 geantwoord

Beste lezer,

Deze klacht is enige tijd geleden door Huurwoningen.nl in behandeling genomen en opgelost. Wanneer u vragen heeft kunt u onze klantenservice elke werkdag telefonisch, per mail of via whats\\'app bereiken. We zullen u dan helpen en samen met zoeken naar een passende oplossing.

We wensen u een prettige dag!

Maaike
Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door cindyvanheiningen