Klacht: Rekening betalen waar je geen specificatie van krijgt

op 23 april 2016 over Lindorff in de categorie Incassobureaus

Vandaag anno 2016 heb ik gebeld met lindorff
Over een openstaande facturen van t-mobile van totaal 3 maanden van het jaar 2009.
Van een telefoon die op mijn naam stond maar die een vriend gebruikte en waarvan het op zijn adres stond en ik dus nooit facturen heb ontvangen wat ik ook heb uitgelegd. (Wat overigens niet slim is maar ik was 18jaartjes jong en dacht niet na)

Het hoofdsom is volgens lindorff €750 maar ik kan dat nergens zien nog controleren, in 2012 heb ik een betaling gedaan van €120,00 omdat ik bang was en mij in een hoek gedreven voelde omdat ik dreigementen kreeg dat het bij de deurwaarder terecht zou komen en etc, terwijl ik voordat ik de betaling gedaan had ook om specificaties heb gevraagd.
Ik ben zelfs doorgestuurd naar t-mobile om de desbetreffende facturen op te vragen maar die had niets meer staan en kon niets meer inzien.
Daarna heb Ik heb 1 keer een zogenaamde specificatie ontvangen van lindorff waar er maand bedragen genoteerd staan maar niet overeen komen met de data’s van de openstaande facturen.

Lindorf zegt vandaag de dag anno 2016 dat ze wel de facturen hebben liggen, de originele facturen van t-mobile??
En dat gaan ze nu opsturen
Lindorff heeft mij aangeboden voor een betalings regeleling dat ik alleen de hoofdsom betaal en de overige kosten hoef ik dan niet te betalen aangezien het bedrag van €750 al is opgelopen naar €1500 mits ik het binnen een maan betaal.
MAAR aangezien ik het eerst wil controleren dus die afspraak nu niet wil maken is mij verteld dat de afspraak dan komt te vervallen en het me niet opnieuw aangeboden gaat worden.
Wat moet ik doen in deze situatie?

als dit is opgelost, en er duidelijkheid is.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lindorff over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lindorff in behandeling genomen

Bericht van Lindorff

8 maanden geleden - Wij hebben u getracht telefonisch te bereiken, dit is helaas niet gelukt. Wij hebben u heden een e-mail toegestuurd met het verzoek ons te voorzien van het referentienummer. Zodra wij deze van u hebben ontvangen, dan kunnen wij u verder voorzien van een reactie.

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lindorff een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lindorff

Heeft op 28 april 2016 om 07:37 geantwoord