Klacht: rekening

op 28 juli 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Ik heb een tijdje geleden op de website van huurwoningen Nederland gekeken en er verder niks mee gedaan want besloot om in huidige woning te blijven. Nu krijg ik een factuur die ik moet betalen omdat ik hun site heb bezocht? Heb een mail gestuurd kreeg ik als antwoord dat ik me moet uitschrijven ? Ik heb dit maar aangeklikt en dacht nu is het klaar. Maar ze blijven volhouden dat ik me moet uitschrijven en blijven facturen sturen terwijl ze niks voor mij doen. Wat moet ik hiermee?

Ik ben tevreden als dit soort sites niet meer mogen adverteren. Misbruik maken van kwetsbare mensen en dat ze geen rekeningen meer mogen sturen voor iets wat ze niet gedaan hebben.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 03 juli 2017 om 15:07 geantwoord

Goedemiddag,

Het account is inmiddels uitgeschreven en er zullen vanaf nu ook geen nieuwe incasso's meer plaatsvinden. Tevens hebben wij het account afgemeld voor de e-mailservice. Hierdoor worden er geen mails meer verstuurd over ons nieuwe aanbod.

Wanneer u vragen heeft kunt u elke werkdag van 10.00-16.00 contact opnemen met de klantenservice.

Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door annemarie 52