Klacht: rekening

op 28 juli 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Ik heb een tijdje geleden op de website van huurwoningen Nederland gekeken en er verder niks mee gedaan want besloot om in huidige woning te blijven. Nu krijg ik een factuur die ik moet betalen omdat ik hun site heb bezocht? Heb een mail gestuurd kreeg ik als antwoord dat ik me moet uitschrijven ? Ik heb dit maar aangeklikt en dacht nu is het klaar. Maar ze blijven volhouden dat ik me moet uitschrijven en blijven facturen sturen terwijl ze niks voor mij doen. Wat moet ik hiermee?

Ik ben tevreden als dit soort sites niet meer mogen adverteren. Misbruik maken van kwetsbare mensen en dat ze geen rekeningen meer mogen sturen voor iets wat ze niet gedaan hebben.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 12 mei 2017 om 10:52 geantwoord

Beste lezer,

Deze klacht is enige tijd geleden door Huurwoningen.nl in behandeling genomen en opgelost. Wanneer u vragen heeft kunt u onze klantenservice elke werkdag telefonisch, per mail of via whats\'app bereiken. We zullen u dan helpen en samen met zoeken naar een passende oplossing.

We wensen u een prettige dag!

Maaike

Huurwoningen.nl