Klacht: Reispapieren niet binnen

op 05 augustus 2016 over Stip Reizen in de categorie Reizen Algemeen

Wij hebben een middellandsezeecruise geboekt met vertrek op 13 augustus. Tot op heden nog geen reispapieren mogen ontvangen. Meerdere malen met Stip gebeld en steeds werd er heel laconiek over gedaan. De cruisevouchers zouden uiterlijk 1 dag voor vertrek toegstuurd worden. Aangegeven dat wij 1 dag voor vertrek al naar Amsterdam zouden vertrekken en de angst uitgesproken dat we op Schiphol zouden staan zonder cruisepapieren. Kwam er als antwoord “ja dat zou kunnen maar dan neem ik aan dat u al gebeld heeft met ons”. Gevraagd of er contact opgenomen kon worden met de rederij maar ook dat bleek teveel gevraagd. “U moet geduld hebben en is er 13 augustus niets binnen dan zoeken we wel een oplossing. Ik vind dit een zeer kwalijke zaak.

Ik ben pas tevreden als ik op tijd mijn reispapieren binnen heb. Ik heb de verplichting om op tijd te betalen en die ben ik netjes nagekomen dan vind ik dat Stip reizen wel iets meer kan doen voor haar klanten.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stip Reizen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stip Reizen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gerardus Peeters