Klacht: Reisje Parijs

op 17 december 2017 over Slangenreizen in de categorie Online Reisbureaus

Een tweedaagse reis per luxe touringcar naar Parijs….. een bus voor een schoolreisje is er niks bij šŸ™ Total geen beenruimte, en er waren zelfs plekken waar vreemde mensen tegenover elkaar zaten met de knieĆ«n tegen elkaar aan. Eenmaal aangekomen in Parijs werden we gedropt en zou de bus daar ’s avonds om 8half 9 terug zijn en ons naar het hotel brengen. Om half 9 was er niemand bij dat punt, behalve wij en nog 1 stel. Wij hadden dus geen bericht gekregen dat het twee uur (!!) later zou worden voor de bus kwam, dus wachten maar ….. Hotel en ontbijt was goed, dag 2 was kort, want de Eiffeltoren konden we niet naar toe, iets met een marathon wat ze hadden kunnen weten. Daardoor slechts een bezienswaardigheid en om half 3 vertrok de bus alweer richting Holland. Weer uren en uren opgepropt en ongemakkelijk zitten in de ” luxe touringcar” ….. of eigenlijk soort van discobus …..Mijn advies: Ga voor een Parijstrip niet met Slangen reizen …. het kost niks maar het is ook niks..

Zorg voor een goede bus en bereid je goed voor als je zoveel mesne een mooi weekend beloofd.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slangenreizen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slangenreizen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rtewfbghuikol