Klacht: Reis sri lanka

op 28 juli 2017 over Stip Reizen in de categorie Reizen Algemeen

Afgelopen week zijn wij terug gekomen van een rondreis naar sri lanka. Een prachtige reis met een geweldige gids, die helaas geen Nederlands sprak, wat wel was toegezegd.
Deze gids was moeilijk te verstaan, Engels was erg onduidelijk, maar hij heeft ons echt fantastisch begeleid en onze klachten serieus genomen.
Er waren zeker heel matig tot slecht. Een hotel had een prachtige locatie, maar het hotel was erg verwaarloosd , kapotte kranen, slecht onderhouden badkamers. Een ander hotel was ook erg oud en vochtig.
De hotels zijn vaak erg gedateerd. Eigenlijk waren er drie hotels goed en schoon van de acht.
Een hotel was erg mooi, na klachten van ons. Wij hebben toen een up date van een hotel gehad. We hebben ook een gratis etentje aangeboden gekregen van stip.
Onze ervaringen met Fox zijn veel beter, je kan van tevoren zien welke hotels je krijgt. Bij stip hoor je het 14 dagen voor vertrek en ook dan nog veranderen ze van hotel.
Jammer, voor ons een reden om niet zo snel meer bij stip te boeken.
Mevr. vermeulen

Als hotels bij het boeken van de reis bekend zijn. Dan weet je waar je voor kiest. Als je dan kiest voor een drie sterren hotel met slechte ervaringen van andere mensen, dan weet je wat je te verwachten staat.
Fox is daar veel duidelijker in. Als jullie een Nederlands sprekende gids toezeggen,moet je dit ook waarmaken.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stip Reizen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stip Reizen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Klacht stip