Klacht: Reis Londen

op 08 juni 2016 over Slangenreizen in de categorie Online Reisbureaus

Ik had een reis naar Londen geboekt op 15 april 2016. Als opstapplaats had ik gekozen voor Hengelo. Ik had gelezen dat ik een mail zou krijgen als de opstapplaats aangepast zou worden. Ik heb meerdere keren mijn mail gecontroleerd, maar had niets van slangenreizen ontvangen. Op 15 april stond ik met een vriendin te wachten, maar de bus kwam maar niet opdagen. Ik heb contact opgenomen met Slangenreizen en mij werd verteld dat er nooit een bus vanuit Hengelo vertrekt en dat ik een mail had ontvangen dat ik vanuit Apeldoorn had moeten opstappen. Iets later belde de buschauffeur mij met de vraag waar wij bleven. Ik heb heb uitgelegd wat er aan de hand was en hij gaf aan dat hij niet op ons kon wachten, omdat hij dan de boot zou missen. Ik kreeg het advies om maandag met klantenservice te bellen, omdat meneer alleen over de noodoproepen gaat en mij verder niet kon helpen. Ik heb klanten service aangegeven dat ik nooit een mail had ontvangen en dat er waarschijnlijk iets mis is gegaan. Ook heb ik gevraagd of ik alsnog de mailtjes toegestuurd kon krijgen. Vreemd genoeg kwamen die mailtjes wel aan en stond er in vier verschillende mailtjes of ik de opstapplaats wilde bevestigen. Ik heb aangegeven dat Slangenreizen mij had kunnen bellen nadat ik vier keer over een mail niet had beantwoord en dat zij hadden kunnen nagaan dat er waarschijnlijk iets mis is gegaan. Volgens slangenreizen is dit mijn eigen verantwoordelijkheid en moet ik een nieuwe reis boeken als ik nog naar Londen wil. Ondanks dat er vast wel een keer twee zitplaatsen vrij zijn naar Londen. Voor mij dus NOOIT meer een boeking via slangenreizen

Als ik alsnog met een vriendin van mij naar Londen kan reizen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slangenreizen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slangenreizen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lena86