Klacht: reis londen

op 24 juni 2016 over Slangenreizen in de categorie Online Reisbureaus

Hallo,
Vanochtend kreeg ik een mail van jullie dat de reis die ik voor mijn dochter en mij had geboekt van 7-7 tm 10-7 niet doorging vanwege te weinig deelname. Dit was natuurlijk al teleurstellend, mede omdat dit het kado voor mijn dochter was voor haar mbo diploma en omdat zij deze datums vrij had genomen en nu bijna geen andere datums nog kan vrij nemen. Ik heb toen gebeld met jullie en kreeg ene Naomi aan de lijn die ook nog eens enorm onbeschoft reageerde. Zij zei op een bitcherige manier dat ik maar moest mailen en dat zij niks mocht doen. Daarna bleef ze onbeschoft. Ik heb daarna gemaild en voor de zekerheid nét toch nog maar een keer gebeld. Nu had ik Leroy aan de lijn en hij heeft mij gelukkig wel netjes behandeld en ook geholpen. Via hem kwam ik er dus ook achter dat ik mijn iban nr moest doorgeven, dat had Naomi óók niet verteld. Nu vind ik dat er van jullie kant wel iets tegenover mag staan, een financiële compensatie zou niks meer dan normaal zijn. Ten eerste omdat wij hierin behoorlijk gedupeerd zijn, het kost mijn dochter vrije dagen en daarbij wou zij zó graag dit reisje maken en jullie annuleren doodleuk 1,5wk van tevoren. En het feit hoe deze Naomi met klanten omgaat is gewoon ronduit schandalig!
Ik hoop dat jullie doen wat rechtvaardig is en wat jullie naam enigszins hoog zal houden.

Vr gr Anja van der Linde.

Ik zal enigszins tevreden zijn als jullie met een fatsoenlijke oplossing komen dmv een financiële compensatie.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slangenreizen

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slangenreizen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door anjalinde