Klacht: redactioneel minpunt cijfer 1

op 22 juli 2012 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Bijlage reiswereld v/h AD van 21 juli 2012. Culinair langs de Ned. kust. Ditmaal de Zeeuwse kust. Hier staat een foto van een mijnheer die vis schoonmaakt met een sigaret in zijn mond. Hoe kan het dat de in hemelsnaam geplaatst is. Eet gelijk geen vis meer.

Dit is niet goed te maken

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Algemeen Dagblad in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Algemeen Dagblad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Algemeen Dagblad

Heeft op 23 juli 2012 om 08:00 geantwoord

Het spijt ons te horen van uw klacht. Klacht.NL is geen onderdeel van AD, en zodoende kunnen wij u via dit kanaal niet van dienst zijn. Indien u een bezorgklacht wilt indien, kunt u contact opnemen met de afdeling Bezorgservice via telefoonnummer 088 – 0505 055, bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 7.00 – 12.00 uur en op zaterdag tussen 8.00 – 12.00 uur. Voor de lezersservice kunt u tijdens kantooruren bellen met 088 - 0505 050. Tevens kunt u ons digitaal bereiken via de AD-servicepagina op http://www.ad.nl/lezersservice. Met vriendelijke groet, Webcare AD

Alle klachten die gemeld zijn door bep.veldt30