Klacht: Reclame kaas

op 24 april 2017 over EmTe in de categorie Supermarkten

Beemster kaas alle smaken in reclame deze week
Blijkt vandaag op maandag morgen om 11.30 u als wij vragen om halve extra belegen kaas er maa klein stukje in schap te liggen
Krijgen als antwoord meer hebben we niet zullen proberen te bestellen maar kunnen niet beloven of het lukt want wij verkopen normaal geen Beemster kaas
HALLO is wel in de reclame deze week bij jullie en echt niet de eerste keer hoor
Ook als we om effe voor 17.00 u op afd kaas en vleeswaren komen is er niemand meer van het personeel die dan nog eeen mes kan en mag hanteren om stuk kaas af te snijden
Het is nu de laatste keer dat we ons zo laten afblaffen in een EmTe supermarkt en op klachten wordt ook niet gereageerd dus voortaan gaan we onze boodschappen heerlijk in een andere supermarkt doen

Als er serieus met klachten wordt omgegaan en probleem aangepakt en opgelost wordt

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EmTe

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EmTe nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mieke ummels