Klacht: Reclame folder

op 08 augustus 2016 over Jan Linders in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jan Linders over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Jan Linders in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jan Linders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jan Linders

Heeft op 08 augustus 2016 om 09:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Gielen,

Bedankt voor uw bericht.

Vervelend dat u geen weekfolder van ons ontvangt. Onze excuses hiervoor.

Wij geven uw gegevens door aan onze folderverspreider. Deze gaat hiermee aan de slag voor een betere verspreiding ervan.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd en graag tot ziens in onze supermarkt.

Met vriendelijke groet,
Jan Linders Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door J.Gielen