Klacht: Recepstuniste

Ik heb nou al een aantal keren gebeld naar jullie over mijn openstaande bedrag bij jullie tot 4 keer toe op verschillende dagen waar 1 dag een andere collega van jullie opnam die was heel lief en hielp mij heel goed!maar die andere 3 dagen had ik iemand die totaal niet klant vriendelijk was en die het te veel vond om mij uitleg te geven over als ik haar iets vroeg over mijn dossier tevens heel onbeschoft behandelde. Ik vind dat zulke soort mensen geen telfooniste moeten zijn want zo ga je niet om met mensen! In het systeem van jullie kunnen jullie zien over wie ik het heb namelijk de meeste naam die voor komt in mijn dossier over die heb ik het!!!

Andere collega's hebben mij zoals hoe het hoord geholpen en waren klant vriendelijk.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gerechtsdeurwaarderskantoor Over de Vest te Zoetermeer

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gerechtsdeurwaarderskantoor Over de Vest te Zoetermeer nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BE DO ROSARIO