Klacht: Reageren weken lang niet meer

op 17 mei 2020 over Outletuur.nl in de categorie Internetshops - Sieraden en horloges

In februari een horloge gekocht op deze website. Horloge werd geleverd met kleine beschadiging. Na 3 weken heen en weer gemaild te hebben, gingen ze akkoord met het repareren van het horloge. Dit zou 2 tot 4 weken duren. Toen kwam de coronacrisis en ik kan me voorstellen dat het iets langer duurt. Ik zit nu echter na 3 maanden nog steeds zonder horlogo. Heb gemaild en berichten verstuurd via whatsapp, maar deze blijven onbeantwoord sinds 14 april. Zeer slechte service en ik ben er nu wel klaar mee.

Ik heb ze dinsdag 12 mei in de gelegenheid gesteld om nog die week een reactie te versturen op mijn e-mail. Bij uitblijven reactie zou de koopovereenkomst worden ontbonden. Omdat ik geen reactie heb gekregen - en ik de komende 24 uur (op een zondag) ook geen reactie verwacht, ga ik de koopovereenkomst ontbinden. Tevreden nadat het geld is teruggestort.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Outletuur.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Outletuur.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mark92