Klacht: rare zooi

op 02 augustus 2016 over Nederwoon in de categorie Woningcorporaties

Vanaf dec 2014 tot en met apr 2016 gehuurd van Nederwoon. Last van muizen in mijn studio. Ook schimmel in mijn douche. Hier ook 13 a 14 keer voor gebeld en maild…….vloerbedekking vies in het huis ….Dit is gemeld. per ding wat niet klopt 13 a 14 keer gebeld. Nadat ik vertrokken ben om in het buitenland te werken stonden ze nog net niet op de stoep om alles nieuw te plaatsen. Ja dan is het te laat.
Ook de borg de laatste dag uitbetaald( recht op teruggave van 30 april tot 20 juni… 29 juni is het gestort)

Ik ben tevreden als de receptioniste haar werk eens gaat doen

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nederwoon

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nederwoon nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Terugkrijgenbemiddelingskosten.nl

8 maanden geleden - Beste Roozie, Heb je toevallig ook hoge bemiddelingskosten betaald voor jouw woning? In dit geval kunnen de kosten teruggevorderd worden van Nederwoon. Voor meer informatie kun je terecht op onze website. Met vriendelijke groet, Yaël Hoogvliets Eigenaar Terugkrijgenbemiddelingskosten.nl

Alle klachten die gemeld zijn door roozie