Klacht: Rapid relief whitening

op 18 juli 2017 over Sensodyne in de categorie Beauty & Wellness

Ben gisteren eerst naar huisarts en later naar tandarts gegaan met klachten over binnenzijde mond. Gezwollen mond, opgezette klieren, tandvlees onder rode vlekken, soort schimmel onder de tong. De rosacea in mn gezicht was heel hevig. Kortom teveel om op te noemen. De tandarts en huisarts weten niet wat het probleem is. Aantal spoelmiddelen en gel gekregen. Wel deze dag vaak mn tanden gepoetst met de sensodyne deze dag, helaas. En vanmorgen opeens een ingeving; Ik heb nieuwe tandpasta. Ik gebruikte altijd de Rapid Repair. Nu is er een nieuwe versie. Ik denk dat ik hier allergisch voor ben. Althans dat hoop ik want mn mond zit nog vol met akeligheden en pijn.

Graag zou ik willen weten voor welke stof ik met name allergisch kan zijn. Dat scheelt zoekwerk en kan ik op zoek naar een passende tandpasta.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sensodyne

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sensodyne nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Corine Reijmers