Klacht: Rapid relief is directe pijn geworden

op 26 juli 2017 over Sensodyne in de categorie Beauty & Wellness

Na jarenlang sensodyne rapid gebruikt te hebben met grote tevredenheid, is de formule nu \”vernieuwd\”. Wat een ramp! Afgezien van de nu vieze smaak, geeft het direct erge kiespijn! Ik schoot bijna tegen het plafond van de pijn toen ik met de nieuwe versie ging poetsen! Daarnaast brandt het ook heel erg in de mond en smaakt het vies. Onbruikbaar product, en dure misser, want ik had ik de aanbieding een voorraadje vaneen stuk of 5 ingeslagen.
Ook een nieuwe tube van de versie \”complete\” gaf dezelfde problemen.

Ik heb op de website van de fabrikant Glaxosmithkline uiteindelijk wel een emailadres en telefoonnummer van de klantenservice gevonden. Na een mail is mijn klacht nu in behandeling. Ik kan de tubes kostenloos opsturen en dan worden ze onderzocht. Hun contactgegevens zijn: nl.consumer-relations@gsk.com of 0800-4090005

Graag terug naar de oude samenstelling!! En tevens geld terug voor alle mensen die net zoals ik klachten krijgen van de vernieuwde uitvoering. En dat zijn er blijkbaar veel als ik zo op klacht.nl kijk.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sensodyne

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sensodyne nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kjersti