Klacht: Ranzig, oud en personeel moet nog een hoop leren.

op 07 augustus 2017 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Vrijdag 4 aug op het park marina beach aangekomen na eerst lang in de rij hebben gestaan en eindelijk aan de buurt werd er gezegd dat je buiten je eigen moet melden dus voor niks in de rij gestaan.
Buiten kregen wij onze sleutel en lakens en zijn toen opzoek gegaan naar onze chalet.
Op de kaart kon je niks lezen en het vinden was ook lastig na een paar keer het park doorgereden te hebben kwamen wij eindelijk aan.
De eerste chalet was vies en stond naast de wc/douches van de campinggasten waar denk ik de rioollering van kapot was want er kwam langs onze chalet een lucht waar je onpasselijk van werd.
Wij hebben toen gevraagd of er nog een andere plek vrij was en dat hadden ze maar dat stond zo naast het water dat als je je chalet uit kwam gelijk door het water in kon.
Maar aangezien wij een kleintje hebben van twee en van vier wat ze wisten is dat niet echt veilig.
Toen kregen wij nog een laatste plek aangewezen maar sorry hoor dat ze daar mensen in laten snap ik echt niet.
Twee oude caravans zo tegen de bosjes en pal aan de weg waar de auto’s rijden.
Ook niet veilig voor onze kids.
Na al de hele middag in de weer geweest te zijn van het ene chalet naar de andere caravan was het voor ons en zeker voor de kids genoeg geweest.
Het was ondertussen al 17:30 en moesten weer 2 uur terug rijden naar huis maar een voorstel of een tegoedbon om evt eerst wat te eten daar in het restaurant ho maar.
Ze waren verder ook niet begrip vol en alle personeel was sagarijnig deden ook niet een ander voorstel dat kwam meer van ons omdat wij daarop aandrongen.
Helaas waren wij niet de enigste met klachten want er stonden lange rijden van mensen die niet te vreden waren en zelfs ook uiteindelijk weg zijn gegaan.
Net als ons want wij konden niet anders het geld dat krijgen wij misschien nog terug maar kan even duren.
Dus onze vakantie is goed verpest huilende kinderen en zelf ook erg terneergeslagen.
Buiten dat kost het ons nu alleen maar geld de benzine het tol geld en de dag dat mijn man speciaal heeft vrij genomen.
U snapt natuurlijk wel dat wij het hier niet bij laten want dit kan natuurlijk niet.
Het is echt een schande hoe wij zijn behandeld en hoe onze dagen zijn verpest en helemaal geen enkele reactie of verontschuldiging van hun kant naar ons als of het allenaal maar normaal is.

Wij zouden het toch wel heel erg op prijs stellen om ons geld zo snel mogelijk terug te krijgen en ook de gemaakte kosten van benzine en tol en dan nog een goed gebaar van hun kant.
Want hoe onze kinderen hierdoor verdrietig en teleurgesteld waren toen wij weer op weg naar huis moesten dat is echt niet leuk en dat is zacht uitgedrukt.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oostappen Vakantiepark

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oostappen Vakantiepark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dennis 1974