Klacht: Ranzig eten en absurd duur

op 05 september 2016 over Burger King in de categorie Fastfood ketens

na onze vakantie donderdag 1sept jl met mijn 3 kinderen 4kleine friet besteld met kipnuggets en chickenwings voor 3 personen met een hamburger. De medewerker hielp 3mensen tegelijk door de enorme drukte waardoor alles al werd klaar gezet en later weer koud terugkwam. De helft was niet meer te leveren en ook was er geen wisselgeld meer in euro’s . Onze friet was amper gefrituurd, de kipnuggets half gebakken en de chickenwings totaal ingedroogd. Voor deze ranzige rommel moest ik 50’euro pinnen en heb nu na 4 dagen thuis te zijn continu diarree en darmklachten en zo ook mijn zoon. Vind het schandalig dat je geen fatsoenlijk eten mag verwachten voor deze absurde prijzen waarbij ook het personeel geen enkele drive en inzicht heeft in zijn/ haar werk. Ben ook niet blij met de klachten die wij hieraan over gehouden hebben

Manager die de zaken goed begeleid , fatsoenlijk eten, hygiene en een goede prijs/ kwaliteit verhouding dit is gewoon zakken vullen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Burger King

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Burger King nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Monique van gaans