Klacht: rampzalig park Oostappen Arnhem

op 02 augustus 2017 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

via vakantieveiling dachten wij naast onze gewone geboekte vakantie nog een extra weekend te kunnen genieten voor een niet al te gek bedrag. bij aankomst bleek dat de boel nog geen eens schoongemaakt was en moesten we dus wachten…we hebben op de hoek stiekem staan toekijken hoe lang ze de tijd zouden nemen voor de schoonmaak. dit was nog geen kwartier. We kwamen het huisje in en Ik wist niet wat ik zag en vooral niet wat ik rook. Alles was kapot, beschimmeld en totaal niet schoon. Op de deksel van de wc lag een Oostappen papier met schoongemaakt, ik opende de deksel en wat bleek alleen de deksel was schoon, de poep van de vorige gasten zat nog op de rand van de pot.
Alsof dat nog niet het ergste was, het rook er zo vies!! De vakantiepret was gelijk weg. Ik wilde wel weer naar huis. Uiteindelijk toch maar gebleven want het was al eigenlijk te laat om weer terug naar huis te rijden. Beddenlakens konden we opalen bij zo´n loket… Bij het openen van het plastic kwam ons een penetrante geur tegemoet. Het rook totaal niet fris, het rook alsof het ooit in een ver verleden was gewassen.
Het was daarom ook een akelige nacht, een nacht waar geen eind aan kwam. Het is vreselijk om te slapen op en onder lakens die niet fris ruiken. De volgende morgen zaten we daarom al rond 8.00 bij Doppio in de binnenstad van Arnhem. Daar besloten we om niet nog 2 nachten te blijven. We hebben er onlangs alles toch nog een leuk dagje van weten te maken in Burgers Zoo en winkeltjes/ gebouwen bekijken in de binnenstad.
Rond de klok van 16.00 hebben we ons spul ingepakt en het kaartje/ de sleutel ingeleverd bij de receptie.
Het verbaasde de vrouw van de receptie dat we eerder weggingen.
Ik heb haar duidelijk gemaakt dat ik het op z\’n minst vreemd vond dat zij haar hierover verbaasde en dat ik betwijfelde dat wij de enige waren die eerder vertrokken.
Ze zei dat ze momenteel wat problemen hadden met het vinden van schoonmakers… Nou geloof mij ik lees overal op internet verhalen, verhalen van al heel lang terug (2015…etc) over de vieze accommodaties. En zij wil mij vertellen dat ze MOMENTEEL te weinig schoonmakers hebben. HAH!! Laat me niet lachen, ze zijn helemaal niet op zoek naar schoonmakers.
eenmaal thuis alles ontsmet. Alles rook naar het vieze huisje zelfs wij en de knuffel van onze dochter!!!

Geld hoef ik niet, kunnen ze houden!
Geld uit hun kassa lade zal ook wel vies ruiken
Ik wil gewoon dat iedereen weet dat je hier niet heen moet gaan.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oostappen Vakantiepark

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oostappen Vakantiepark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Snits